Hello there

Saturday, January 21, 2012

Welcome 2012



Agak lama dah rasanya tak update blog ni . Last post bulan ogos 2011 ye tak ?? Hahaha... minta maaf semua . Tahun lepas saya sangat sibuk yelahhh budak SPM ~ hehe.
Jadi sekarang saya ada banyak kelapangan waktu jadi saya rasa nak mula baliklah dalam crafting ni~

Walaupun dah lama tak update bukan bermakna perniagaan saya dah tutup eh... hihihi . Sebenarnya tahun lepas masih lagi berjalan jualan-jualan ni cuma untuk budak-budak sekolah jer . Itu pun dengan bantuan Mama saya =w= yang ambil order dan buat craft .
Saya cuma tolong design dan gunting je~ heee.....

Oh iyaaa....TAKE A LOOK ~!



Inilah amigurumi !
Tetiba rasa nak mengait patung pulak dah !
Hahaha...... memang dari dulu lagi teringin benor nak mengait . Mama pernah ajar tapi masa tu saya renek-renek lagi so agak susah lah nak pegang jarum kait tu .
Sekarang alhamdullilah dah boleh mengait ! Dengan bantuan mama dan youtube je saya dah pandai . XD Pandai buat yang basic je . Belum lagi bentuk bunga-bunga , teddy dan lain-lain tu kena practise dulu .


Okey sampai sini dulu coret-coret saya ~
Nanti saya akan updates more with pictures ~
Wait ya !

No comments: